de Werkplekarchitecten

Sterpunt Inclusief Ondernemen
1 januari, 2016

Sedert september 2015 gaat het Steunpunt Lokale Netwerken door het leven als Sterpunt Inclusief Ondernemen zijn leden als 'de Werkplekarchitecten'. Commotie bedacht de nieuwe namen en gaf de Werkplekarchitecten een gezicht met een logo, een huisstijl en een website.

De Werkplekarchitecten helpen werkenden, werkzoekenden met een afstand tot de arbeidsmarkt en werknemers om tot duurzame tewerkstelling te komen.

Sinds het Sterpunt in een nieuw jasje is gestoken, heeft Commotie zijn schouders gezet onder verschillende publicaties. Zo verschijnt het magazine 'De Werkplekarchitect' elke twee maanden.

In 2016 zag ook een Inspiratieboek het daglicht, vol inspirerende verhalen en concrete ideeën, 'opdat werkplekleren niet langer een toverwoord hoeft te blijven'. Commotie creëerde ook de flyer die meer informatie geeft over de missie en visie van de Werkplekarchitecten.

Verder is Commotie verantwoordelijk voor het jaarlijks sectoroverzicht (vroeger 'Sector in Zicht', sinds 2015 'de Werkplekarchitecten in beeld') dat de leden zowel informeert als profileert. Als kers op de taart staat Commotie ook in voor het beheer van sociale media.