Seminarie 'Duurzaam communiceren. Communiceren over duurzaamheid' – de tweede editie

19
jun 2013

Op 10 oktober 2013 organiseert Commotie opnieuw het seminarie 'Duurzaam Communiceren. Communiceren over Duurzaamheid'.

Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen raken steeds meer verankerd. MVO-marketing en -communicatie blijken voor veel organisaties echter nog een onbeschreven blad. Dit seminarie, dat we organiseren in samenwerking met IDC, wil die lacune invullen.

De reacties en vragen van de meer dan 170 deelnemers, sprekers en partners na de eerste editie waren bovendien van die aard dat een opvolger niet mocht uitblijven.

Met onder meer John Grant (green marketing guru - Groot-Brittannië), Mark Michils (directeur Vlaamse Liga tegen Kanker - ex-Saatchi & Saatchi), Beth Bell (pionier in green product placement - VS), Mark Stoiber (leert merken greenwashing vermijden - Canada) en Dirk Vandekerckhove ('incontournable' als het over storytelling gaat - Content Republic) garandeert het programma inspirerende keynotes en praktijkcases.

Net zoals vorig jaar leidt Nic Balthazar de dag in goede banen. Ontdek hier het voorlopige programma.

We ontvangen de deelnemers in het unieke decor van het Sint-Felixpakhuis te Antwerpen. Het MAS, ’t Eilandje, de oude haven,… liggen er letterlijk aan de voordeur. U kunt er zelfs een weekendje Antwerpen van maken aan voordelige voorwaarden.

Ontdek het seminarie op www.duurzaamcommuniceren.be en profiteer nog tot en met 31 juli van de vroegboekkorting!