Blog

22
dec 2016

Business as usual is voorbij. Jong talent is kieskeuriger dan ooit, de oude(re) garde verdient meer waardering. Stakeholders kijken kritisch naar de waarden van een organisatie en hoe ze worden beleefd. Ze eenvoudigweg declameren volstaat niet meer.

Uitdagingen zat als u bedrijfsleider, HR manager of duurzaamheidsverantwoordelijke bent. HR Jam biedt inspiratie om er opportuniteiten van te maken.

Hoe dat werkt?

Eén voormiddag (in Antwerpen, Leuven of Gent), zes sprekers en een Trendwolf laten u:

Drupal developer

Commotie, Berchem

Commotie is een communicatie-adviesbureau met een stijl en aanpak die strak is waar het kan en speels als het mag. Een, qua aantal, beperkt gezelschap bedenkt én realiseert er kwaliteitsvolle communicatie voor de non-profitsector en de business-to-business-omgeving.

We zijn op zoek naar een freelance 'drupal developer' (m/v) met volgend profiel:

Op 2 en 3 juli organiseert de Baak voor de zesde keer een Open Space Retraite. Het thema van deze editie 2014 luidt 'Wereld in Transitie. Alternatief Handelen. Nieuwe Energie.'

De Baak organiseert deze tweedaagse voor de eerste keer in samenwerking met externe partners waaronder Commotie.

Vandaag start de Poëzieweek 2014. De eerste Dichter des Vaderlands (Charles Ducal), de kersverse Antwerpse stadsdichter (Stijn Vranken), gedichten in de krant en op de radio,.. Het is maar het topje van een ijsberg aan activiteiten met poëzie in het middelpunt.

Op 10 oktober 2013 organiseert Commotie opnieuw het seminarie 'Duurzaam Communiceren. Communiceren over Duurzaamheid'.

Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen raken steeds meer verankerd. MVO-marketing en -communicatie blijken voor veel organisaties echter nog een onbeschreven blad. Dit seminarie, dat we organiseren in samenwerking met IDC, wil die lacune invullen.

Op uitnodiging van de PLATO HR-groep van VOKA Antwerpen-Waasland gaven we vandaag een presentatie over de rol die sociale media (kunnen) spelen in het human resources beleid.
We structureerden de avond volgens het klassieke HR-proces: kandidaten vinden, screenen, opleiden en houden.  Voor elk van deze stappen gingen we na hoe  sociale media de kaarten hebben geschud.

Het flessenwatermerk Àgua Serra da Estrela daagde Colectivo da Raina, een Portugees ontwerpduo, uit een product te ontwikkelen met PET-flessen als grondstof. Filipa Ricardo and Renato Silva lieten zich inspireren door het engagement van Serra da Estrela om per verkochte fles een boom te planten.

De Antwerpse haven heeft gisteravond de prijs gekregen voor het beste Belgische duurzaamheidsverslag. Commotie feliciteert bij deze de havengemeenschap en viert mee. We namen immers het grafisch concept, de copywriting, de vertaling, de ontwikkeling van het online verslag (samen met enkele 'filmpjes') en de creatie, opmaak en realisatie van de gedrukte samenvatting voor onze rekening.

De jaarlijkse FD Henri Sijthoffprijs nam opnieuw de kwaliteit van de online financiële verslaggeving van 40 beursgenoteerde bedrijven onder de loep. De resultaten geven dit jaar vooral aan dat mobiele en sociale media steeds belangrijker worden voor de communicatie naar en interactie met stakeholders.

Pagina's

Subscribe to Blog